Laptop Toshiba Satellite L755-1N9 cu procesor IntelR PentiumR B960 2.20GHz, 4GB, 640GB, nVidia GeForce 520M 1GB, FreeDOS, Luxe White Pearl

Friday, August 3, 2012

De la deschiderea cutiei am fost incantat de aspect. Am ramas surprins totusi cand am constatat ca bateria era montata! Stiam ca laptopul se livreaza cu bateria sigilata si nemontata. Pentru instalarea driverelor e bine sa se utilizeze link-ul pus la dispozitie de Emag la "specificatiile producatorului". Daca utilizati google s-ar putea sa nu gasiti pagina cautata la fel de usor. Indexul de experienta Windows este 5.1. Marea problema cu care ma confrunt este imposibilitatea de a ma conecta prin wireless desi imi vede toate retelele! Imi da mesajul "Windows was unable to connect...". Sunt mai multe drivere si softuri care trebuie instalate pentru functionarea corecta a wireless-ului dar pe site-ul Toshiba nu se face nici o specificatie cu privire la ordinea in care trebuie instalate acestea. Daca ordinea nu e respectata apar problemele. Daca cineva cunoaste cum se poate rezolva eroarea de conectare wireless sa posteze! Webcam-ul furnizeaza o imagine destul de slaba nefiind optimizata pentru iluminare slaba. 
Pro: FINISAJ DE CALITATE, ASPECT PLACUT
PERFORMANTA SI VITEZA

Contra: CALITATE SLABA A IMAGINII WEBCAM-ULUI
NU REUSESC DUPA O SAPTAMANA DE MUNCA SA MA CONECTEZ PRIN PLACA DE RETEA WIRELESS!!!

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP