Laptop Samsung NP300V5A-S01RO cu procesor IntelR CoreTM i3-2310M 2.10GHz, 4GB, 500GB, nVidia GeForce GT 520MX 1GB, Microsoft Windows 7 Home Premium

Friday, August 3, 2012

Am achiziţionat laptop-ul acesta acum 5 luni . 
M-am informat destul de mult înainte să-l cumpăr şi nu-mi regret alegerea fâcuta .
Factorii cei mai importanţi care m-au determinat să-l cumpăr au fost : design-ul , configuraţia , construcţia , bateria . 
În jocuri se descurcă bine . Dacă placa video nu este una de top , procesorul reuşeşte să compenseze unde componenta grafică are scăpari . Ce joc eu : Modern Warfare 3 , Battlefield 3 , Crysis 2 . Detaliile la care se pot juca depind( rezoluţia e maximă suportată ) . Per total grafice bune High - Ultra , fps > 30 . 
Poate vă interesează , că de exemplu eu îl folosesc când călătoresc cu trenul : bateria ( încarcată la 80% ) ţine laptop-ul în viaţă 4 ore cât dureaza călătoria mea , şi ajuns la destinaţie rămân cu 20-30 % . Menţionez că utilizez un Stick pentru internet şi pe tren , citesc / ascult muzica sau joc Minesweeper / Solitaire etc. ( ţine şi mai mult , dacă vă "jucaţi" puţin şi dezactivaţi funcţiile de care nu aveţi nevoie 
Pro: - bateria ţine 6 ore la o utilizare "finuţă"
- performanţe foarte bune 
- stă rece şi după o utlizare îndelungată 
- vine cu Windows 7 HP 
- design atragâtor , prin simplitate 

Contra: nu mă plâng.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP