Laptop Dell Inspiron N5110 cu procesor IntelR CoreTM i5-2430M 2.40GHz, 4GB, 320GB, nVidia GeForce GT 525M 1GB, Free DOS, Diamond Black

Friday, August 3, 2012

Procesorul este minunat, prin turbo boost daca esti gamer inrait, laptopul face fata cu brio. In rest am descris mai sus. Este un laptop ideal pt orice care-si merita banii ! Despre design va pot spune ca e iarasi impecabil...repet am avut pana acum Acer, Toshiba si Fujitsu-Siemens. Dell este cu mult la finsaje peste aceste marci, cu mult peste aceste marci la orice capitol. Singurul aspect negativ a fost ca la fix o luna de cand l-am luat ( cumparat in aprilie) mi s-a ars de pe placa de baza o componenta ce nu-mi mai permitea sa deschid laptop-ul.Practic era mort. Chestiunea s-a rezolvat a 2-a zii la service-ul Dell pe baza garantiei. Nu ma deranjat prea tare intrucat sa rezolvat super repede. De acum voi merge numai pe Dell, dau un ban, dar merita. 
Pro: Bateria mi se pare super. Nu am intalnit laptop care sa tina aproape 4 ore ! Nota 10 pt Dell !
Procesor i5 super bun. Merge orice pe el, de la jocuri la aplicatii mai pretentioase.
Eu am versiunea cu 6GB Ram...ceea ce e destul.
Hdd-ul cam subtire la 320 GB, dar imi fac treaba mai ales pt office.
USB 3.0 iar un mare avantaj.
In mare il recomand cu toata sinceritate, plus ca acest laptop NU SE AUDE cand ruleaza, coolerul isi face treaba minunat, poti sa dormi linistit cu el deschis ca nu te deranjeaza ( nu se aude absolut nimic si ai sensatia ca e inchis) 
Contra: HDD 320 GB. Preferam totusi un HDD de 500 GB, dar e ok si asa.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP